Lindt Chocolaterie

Lindt Chocolaterie

 Lindt Chocolaterie – 50 PlusBeursCampagneOp de 50 PlusBeurs hebben wij voor Lindt Chocolaterie de standbouw verzorgd. Consumenten konden hier kennis maken met de verschillende producten van Lindt en deze ook kopen op de stand. De look & feel van de...
Glade

Glade

 Glade – Libelle ZomerweekCampagneOp de Libelle Zomerweek hebben wij drie woonkamers gecreëerd die gekoppeld zijn aan de nieuwe geuren van Glade en bijbehorende vtwonen stijlen. Consumenten konden hier kennis maken met de nieuwe geuren van Glade en de...
Blue Band

Blue Band

 Blue Band – Libelle ZomerweekCampagneConsumenten konden op de Libelle Zomerweek kennis maken met de nieuwe producten van Blue Band; Finesse en Blue Band Wikkel-boter. Zo konden zij een vegetarische pasta proeven gemaakt met Blue Band Finesse en er...
Ariel

Ariel

 Ariel – Huishoudbeurs Campagne 100% awareness creëren voor Ariel 3 in 1 Pods op de Huishoudbeurs? Met een goed georganiseerd en enthousiast team hebben wij de bezoekers van de Huishoudbeurs kennis laten maken met Ariel Pods en hen voorzien van een...
Kips

Kips

 Kips – Huishoudbeurs Campagne Snack jij al naar de borrel? Bij Kips is het niet onopgemerkt gebleven dat het aantal flexitariërs in Nederland steeds meer is toegenomen. Kips speelt in op deze markt met haar veganistische vleeswaren, waaronder de...