Jillz

Jillz

 Jillz – Libelle ZomerweekCampagneJillz 0.0% sparkling cider celebrate you!Op de Libelle Zomerweek konden consumenten kennis maken met deze sprankelende alcoholvrije cider in de smaken original en raspberry d.m.v. proeven en verkoop. Heerlijk voor de...
Heineken

Heineken

 Heineken – HuishoudbeursCampagne0.0% natuurlijk verfrissend!Op de Huishoudbeurs hebben we Heineken 0.0, Amstel Radler 0.0 en Jillz 0.0 groots onder de aandacht gebracht d.m.v. een heuze tunnel waar bezoekers optimaal konden proeven. Op de stand konden...
Bonbébé

Bonbébé

 Bonbébé – NegenmaandenbeursCampagneEven een potje bijkomen met Bonbébé!Voor Bonbébé hebben we op de Negemaandenbeurs aankomende en jonge ouders kennis laten maken met de producten van Bonbébé. Dit doormiddel van een verkooppunt, informatiepunt en een...
Albert Heijn

Albert Heijn

 Klant Albert Heijn – HuishoudbeursCampagneKraak de Huishoudbeurs!Bij de ingang van de Huishoudbeurs kregen bezoekers een winkelwagen muntje waarmee ze de Huishoudbeurs konden kraken op de stand van Albert Heijn. Vele Goedkoopjes van Albert Heijn vlogen...
Becel

Becel

 Klant Becel – Libelle ZomerweekCampagneWelkom in de Becel Blend bar!Op de Libelle Zomerweek hebben wij de Becel Blend bar neergezet die helemaal in het teken staat van het blenden (mixen) van oliën. Net als het blenden van bijvoorbeeld thee of koffie is...