Bar-le-Duc in samenwerking met DEPT Agency

Bar-le-Duc in samenwerking met DEPT Agency

 Bar-le-Duc i.s.m. DEPT Agency CampagneLaat je niet flessen! – Le Restaurant Transparant We doen ons vaak beter voor dan we zijn. Niet alleen online, ook offline, tijdens een sollicitatie- of “hoe was je weekend” gesprek. Maar als we heel...
Lidl

Lidl

 Lidl – Winkelopening Huizen Campagne Op woensdag 8 mei 2019 is het nieuwe Lidl filiaal in Huizen feestelijk geopend. Effective was hierbij aanwezig om dit event voor Lidl te verzorgen. Rondom deze feestelijke opening vonden er diverse activiteiten...
Breyers

Breyers

 Breyers Delights – Healty Fest en The Best Social AwardsCampagneBreyers Delights maakt het onmogelijke mogelijk. Het ijs bevat minstens 30% minder calorieën en suiker dan vergelijkbaar schepijs, is hoog in proteïne en bovenal heel erg lekker! Voor de...
Hero B’tween

Hero B’tween

 Hero B’tween – Jumbo RacedagenCampagneDe Jumbo Racedagen is Nederlands grootste familie race-evenement op het Circuit van Zandvoort. Met races en demonstraties op het circuit is er volop vertier voor jong en oud en het is de enigste kans om Max...
Bar-le-Duc

Bar-le-Duc

 Bar-le-Duc – Marikenloop Campagne Awareness creëren voor de 100% gerecyclede flesjes van Bar-le-Duc d.m.v. een impactvolle 2.0 activatie op diverse evenementen. Consumenten konden hun gekregen flesje Bar-le-Duc voorzien van wens op het hart van...